piątek, 1 czerwca 2012

Po prostu Killtec

Witam ponownie.
Marka Killtec to nie tylko kurtki i spodnie narciarskie, ale też odzież letnia do sportów outdoorowych. Trudno ją jednak znaleźć w Polsce, zwłaszcza w sklepach internetowych. Już prędzej na zagranicznych stronach. Znajdzie się też buty outdoorowe i trekkingowe tej firmy, zegarki, plecaki, itd. Jeśli chodzi o letnią kolekcję: kurtka Killtec to jak zawsze kurtka nieprzemakalna i oddychająca, klejone szwy, dobra jakość wykonania. Ja niestety nie posiadam letniej odzieży tej firmy.Bardziej zawsze inwestowałem w sprzęt narciarski. Nie mam letniej alternatywy, nie mam swojego ulubionego letniego sportu. Przez co moja forma i ogólna kondycja fizyczna latem czasem trochę podupada. Nie jest tak, że totalnie nic nie robię, ale jednak nie mam czegoś co by mnie wciągnęło i czemu poświęcałbym wolny czas. Ale wydaje mi się, że to jest dobry czas żeby sobie coś takiego znaleźć, bo jednak ruch to zdrowie. Jak się już skończy szkoły i nie ma obowiązkowego w-fu to nieraz trudno się zmobilizować do aktywności fizycznej, albo po prostu się o tym zapomina żyjąc z dnia na dzień. A potem człowiek odczuwa tego skutki.